P&O dienstverlening op afstand

Advisering & praktische hulp via een vaste P&O-adviseur

Wat is P&O dienstverlening op afstand?

Organisaties bellen onze P&O-adviseurs op ons kantoor te Rotterdam met kennisvragen of met ad-hoc personeelsvraagstukken waarvoor een advies gewenst is.

  • Wij zijn u snel van dienst bij operationele personeelsvragen over bijvoorbeeld de toepassing van de CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening en over wetgeving. Bijvoorbeeld over een advies over de fietsregeling in verhouding tot de nieuwe werkkostenregeling.
  • Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om verschillende standaard HR documenten aan te leveren zoals een arbeids- of stage overeenkomst.
  • Wij geven tevens advies bij concrete personeelsvraagstukken zoals het opstellen of beoordelen van een vaststellingsovereenkomst in een beëindigingregeling of de beoordeling van een personeelsdossier in verband met een ziekteverzuim-, disfunctionerings- of einde dienstverbandtraject.

Wij zijn zeer goed bekend met de cao W&MD en met uiteenlopende P&O vragen in de welzijns-branche en kunnen diverse oplossingen aanbieden.

Hoe werken wij?

Onze werkwijze is snel, persoonlijk (telefonisch of per e-mail), op maat, praktisch en direct toepasbaar. Meestal per omgaande, maar in ieder geval binnen 24 uur neemt één van onze P&O-adviseurs contact op om ondersteuning te bieden. Deze adviseur zal zorgdragen voor de behandeling van de gehele casus. Indien gewenst kan een adviseur worden voorgedragen als vaste contactpersoon voor uw organisatie.

Achter de schermen zullen alle P&O-adviseurs op de hoogte zijn van voorkomende cases om bij afwezigheid de vragen van een opdrachtgever snel over te kunnen nemen. U ontvangt een schriftelijke bevestiging per e-mail van ons advies. Met een kwartier tot een uur van onze tijd is een opdrachtgever al vaak weer verder geholpen.

Hoe kunt u gebruik maken van onze P&O dienstverlening op afstand?

Aan een basisovereenkomst voor “P&O dienstverlening op afstand” zijn geen kosten verbonden en uw organisatie verplicht zich tot niets. Wij factureren uitsluitend de daadwerkelijke verrichtingen met een minimum van een kwartier per case. “P&O dienstverlening op afstand” werkzaamheden zullen worden uitgevoerd vanuit het kantoor in Rotterdam. Indien gewenst kunnen werkzaamheden worden uitgevoerd op de locatie van de opdrachtgever, dit afhankelijk van de opdracht.

Contact

Graag komen wij bij u langs om u meer te vertellen over onze organisatie, onze werkwijze en om onze mogelijkheden persoonlijk toe te lichten.
Contactpersoon is Evelyn van Leth.
Tel: 010-4366555
E-mail: e.vanleth@werkgeversinstituut.nl
Website: www.werkgeversinstituut.nl


SNA Keurmerk

Wij zijn geregistreerd bij de Stichting Normering Arbeid.